  • 1. Data: 2003-11-01 12:22:13
    Temat: Uslugi telekomunikacyjne
    Od: "lukasz" <x...@W...onet.pl>

    Witam,

    Posiadam mala firme, chcialbym zaczac swiadczyc uslugi telekomunikacyjne, chodzi
    konkrednie o udostepnianie sieci, poprzez siec radiowa.
    Wiem ze pozwolen na budowe sieci radiowej nie potrzebuje, gdyz czestotliwosc na
    ktorej pracuja radiowe sieci zostala zwolniona z "czegostam" :)
    Nie wiem natomiast jak jest z samym swiadczeniem uslug telekomunikacyjnych, z
    tego co mi sie obilo o uszy, to potrzebne jest jakies pozwolenie .. ale ani
    jakie, ani gdzie je zdobyc to nie mam pojecia.
    Moze ktos z szanownych grupowiczow, moze mi pomoc ?

    Pozdrawiam
    Lukasz