    From: "Lopez" <l...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Urzad Pracy a ZUS - pomocy
    Date: Sat, 1 Feb 2003 23:18:21 +0100

    Nie mam pracy i niedawno skonczyl mi sie "kuron" a poniewaz mam na
    utrzymaniu dziecko zostal mi przyznanu niewielki zasilek z opieki
    spolecznej, niestety w Urzedzie Pracy Pani wyrejestrowala mnie poniewaz
    uznala ze mam zasilek wiec nie bedzie nikt za mnie dwa razy placil ZUSu,
    wszystko byloby Ok gdybym nie chciala pracowac a wlasnie zdazyla sie okazja
    taka ze gdybym zrobila kurs w Urzedzie Pracy to moglabym w koncu nie zyc na
    koszt panstwa lecz zajac sie praca, niestety na kurs taki nie stac mnie a
    chyba po to maja byc przeznaczone szkolenia organizowane w UP zeby pomoc
    ludziom czegos tu nie rozumiem, kolejna ustawa bubel czy moze ktos mi to
    wyjasnic?

    pozdr Kasia