    From: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Urlop wychowawczy a wypoczynkowy
    Date: Sun, 17 Oct 2004 20:46:34 GMT

    Witam,
    07.12.2004 koncze trzyletni urlop wychowawczy i mam zamiar złożyć
    wypowiedzenie zgodnie z kodeksem obowiązują mnie 3 miesiące....chciałabym
    jednak wykorzystać w tym czasie wszystkie zaległości.i w związku z tym mam
    pytanie:
    1)urlop wychowawczy rozpoczełam 08.12.2001 po wcześniejszym połrocznym
    macierzyńskim od 08.06.2001 nie wykorzystałam wcześniej wypoczynkowego :(Czy
    on mi teraz przysługuje i w jakim wymiarze?
    2)czy pracodawca po powrocie z wychowawczego 08.12.2004 nie ma prawa mi
    odmowic zaległych świadczen urlopowych?
    Bardzo dziękuje za instrukcje,troszke pogubiłam się w gąszczu paragrafów:)
    pozdrawiam
    Ania