    From: "Ewelina Mendroch" <e...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Urlop wychowawczy a likwidacja zakładu pracy
    Date: Thu, 16 Jan 2003 10:24:46 +0100

    Witam Wszystkich.
    Mam pytanie - co powinnam zrobic w sytuacji, kiedy jestem juz od prawie roku
    na urlopie wychowawczym i niedawno dowiedzialam sie, ze moj pracodawca
    zamknal firme i zniknal. Ksiegowa, ktora wypisywala moje dokumenty do urlopu
    wychowawczego, twierdzi, ze nie jest juz jego ksiegowa i nie jest
    upowazniona do wystawienia mi swiadectwa pracy. Nie wiem co mam zrobic by
    otrzymac swiadectwo pracy.

    Prosze o pomoc osob, ktore wiedza jak rozwiazac moj problem.
    Dziekuje. Ewelina.