  • 1. Data: 2002-02-14 21:00:34
    Temat: Urlop w pracy
    Od: "Astercity" <r...@p...onet.pl>

    Jestem pracownikiem firmy "x" zatrudnionym na umowę o pracę na czas
    określony (cały etat). Pracuję również 2 soboty w miesiącu po 4 godz. w
    każdą sobotę. Czy wobec powyższego soboty te podlegją wliczniu do urlopu
    wypoczynkowego.

    Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2002-02-15 21:37:41
    Temat: Re: Urlop w pracy
    Od: "Monika" <b...@i...pl>

    chcę zwrócić twoją uwagę na fakt, że od 1.01.2001 mamy 5-cio dniowy tydzień
    pracy!!!!!!!więc jeśli przychodzisz do pracy od poniedziałku do piątku, to
    nie dość że żadna sobota nie jest wliczona do urlopu,to jeszcze za każdą
    pracującą masz dodatkowo wolny dzień
    Użytkownik Astercity <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4h8i8$2o6$...@p...acn.pl...