  • 1. Data: 2007-01-28 08:55:56
    Temat: Urlop szkoleniowy a umowa o pracę
    Od: Daro <"odaro no-spam"@poczta.onet.pl>

    Witam

    Mam takie trochę nie typowe pytanie.

    Dostałem urlop szkoleniowy na okres 1 roku.

    Czy tym czasie mogę podpisac umowę o pracę na okres 1 roku.

    Tak wyszło że mogę podpisać umowę o pracę na czas określony w zakładzie
    gdzie będę odbywał szkolenie.

    Pomijając inne kwestie czy od strony formalnej jest to możliwe

    Jakie przepisy to regulują - Kodeks pracy?

    Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i odpowiedzi.

    Pozdr.
    Daro