  • 11. Data: 2005-09-10 12:02:56
    Temat: Re: Urlop na wypowiedzeniu
    Od: "Adrian Rogaski" <adrian[dot]rogaski@klub[dot]chip[dot]pl>

    > Zwolnienie lekarskie w czasie wypowiedzenia to tak samo jak bez
    > wypowiedzenia. W czasie zwolnienia nie można wykorzystać urlopu i pracodawca
    > musi za niewykorzystany urlop wypłacić ekwiwalent.
    > Specjalnego paragrafu na to nie ma i nie potrzeba, bo jest to zwolnienie
    > podczas pracy. Ale radzę uważać, bo wiele osób na tym przejechało się, gdyż
    > pracodawca potrafi zawiadomić ZUS i następują kontrole tego zwolnienia i u
    > lekarza i u chorego.
    > Maria

    OK dzięki wszystkim za odpowiedzi, dziś wynegocjowałem z dyrektorem, że muszę
    przyjść jeszcze tylko w poniedziałek i potem dostanę zaległy urlop.

    --
    pozdrawiam
    Adrian

  • 12. Data: 2005-09-10 14:53:58
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com>

    > na chłopski rozum to każdy kto przynosi wypowiedzenie może od razu

    tak na chlopski rozum to 3/4 polakow majac wylot z pracy bierze na pol
    roku L4 i zyje sobie spokojnie pol roku za 75% pensji (80?) na koszt
    reszty podatnikow. pozniej kolejne pol roku albo rok zasilku.

    SA

  • 13. Data: 2005-09-10 15:07:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Staszek Alcatraz napisał(a):

    > tak na chlopski rozum to 3/4 polakow majac wylot z pracy bierze na pol
    > roku L4 i zyje sobie spokojnie pol roku za 75% pensji (80?) na koszt
    > reszty podatnikow. pozniej kolejne pol roku albo rok zasilku.

    Zaraz, zaraz, na jaki koszt podatnika? Przecież płacili pod przymusem
    ubezpieczenie. Jak się zlikwiduje przymus ubezpieczenia chorobowego, to
    znikną i te patologie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 14. Data: 2005-09-10 23:37:16
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com>

    > Zaraz, zaraz, na jaki koszt podatnika? Przecież płacili pod przymusem
    > ubezpieczenie. Jak się zlikwiduje przymus ubezpieczenia chorobowego, to
    > znikną i te patologie.

    to idzie ze zdrowotnego czy z zusu?

    SA

  • 15. Data: 2005-09-11 08:09:23
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 11 wrz o godzinie 01:37, na pl.soc.prawo, Staszek Alcatraz
    napisał(a):

    > to idzie ze zdrowotnego czy z zusu?

    Z ubezpieczenia chorobowego - część składki "51".

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany