  • Data: 2006-01-15 23:51:14
    Temat: Uprawnienia drogówki
    Od: "Wawrzek" <u...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zatrzymała mnie drogówka a ponieważ byłem (i jestem)
    przekonany, że nie popełniłem wykroczenia poprosiłem o skierowanie
    sprawy do sądu grodzkiego. W związku z tym seria wstępnych pytań:

    - czy policjant na prawo "wyprosić" mnie z samochodu i "zaprosić"
    do swojego auta?
    - czy to, że cała sprawa była załatwiana przez jednego policjanta
    (zamiast dwóch) ma jakiś wpływ na sprawę?
    - czy zabronione jest zrobienie zdjęcia samochodowi policyjnemu?
    - czy do miasta w którym to się zdarzyło będę wzywany dwa
    razy: na przesłuchanie i na sprawę do sądu?

    Czy mam szansę dowieść swoich racji (mam dwóch świadków) ?

    Pozdrawiam,
    Wawrzek