  • Data: 2007-12-07 19:59:23
    Temat: Upadająca spółka - przejęcie majątkowych praw autorskich
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Moje (dobrze udokumentowane) roszczenia w stosunku do spółki z o.o.
    przekraczają jej majątek (w tym kapitał zakładowy).

    Czy w takiej sytuacji będę w stanie przejąć majątkowe prawa autorskie,
    które aportem zostały wniesione do spółki?

    Wspólnicy raczej nie będą w stanie zaspokoić moich roszczeń finansowych.

    Z tego co wiem raczej nie ma innych wierzycieli, chociaż nie wykluczam
    że się pojawią.

    Co Waszym zdaniem powinienem zrobić, żeby osiągnąć swój cel?

    Piotrek