    From: "Szyna" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Unia Europejska
    Date: Wed, 3 Apr 2002 22:19:21 +0200

    Dlaczego za moje (nasze) pieniądze w TV publiczniej lecą programy o zaletach
    (tylko zaletach) Uni Europejskiej? Czy można interweniować w tej sprawie i
    gdzie?
    Czy nie można dopuścić w tym "wolnym" kraju do głosu przeciwników UE?
    Przecież powinna być jakaś równowaga. no chyba ... że (pękne ze śmiechu)
    Unia Europejska ma same zalety. Przecież ludzie powinni wiedzieć, że tam nie
    ma wolnego rynku! No np. ceny samochodów ostatnio nawet Mario Monti
    (Komisarz Wspólnoty) chce to "uregulować" (pewnie ustawą). I nawet w
    polskiej szkole mnie uczono, że wolny rynek reguluje popyt i podaż