  • 11. Data: 2007-09-11 14:43:59
    Temat: Re: Umowa zlecenie a składki ZUS
    Od: "Sprzęt" <...@...pl>

    > To masz niekompetentną księgową. Albo zlecenie, albo zatrudnienie.
    Mam kompetentną to ja błędnie opisałem mój post nie zatrudnienie a zlecenie!

    > I powinna wiedzieć, jak wygląda sprawa ze składkami.
    No niby powinno być odciągane zdrowotne tylko nie wiemy po co po raz trzeci.
    Raz z tytułu umowy o pracę drugi z tytułu działalności gospodarczej po co
    trzeci raz z tytułu umowy zlecenia.

    > http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/13372,zus-gdy-ob
    ok-zlecen-platnik-ma-stala-prace.html

    Przyznam że nie bardzo rozumiem ten artykuł

  • 12. Data: 2007-09-11 14:45:55
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Sprzęt pisze:
> [...]
    > Raz z tytułu umowy o pracę drugi z tytułu działalności gospodarczej po co

    A po co po raz drugi? A po co po raz pierwszy?
    To jest podatek, płaci się, bo trzeba. Oczekiwanie czegoś w zamian to
    naiwność.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2007-09-11 17:09:18
    Od: "Sprzęt" <...@...pl>

    > A po co po raz drugi? A po co po raz pierwszy?
    > To jest podatek, płaci się, bo trzeba. Oczekiwanie czegoś w zamian to
    > naiwność.

    To nie jest podatek tylko składka.
    Emerytalne idzie na emeryture, wypadkowe też jest dla Nas ważne. A
    zdrowotne?? Płacone jest większe a i tak nie ma żadnych ulg w niczym to
    zamiast zdrowotnego wolałbym emerytalne przynajmniej wyższa by była
    emerytura.
    Ale nie o tym. Nadal nikt nie odpowiedział mi czy trzeba czy nie trzeba!!!!