  • 1. Data: 2006-12-18 09:49:04
    Temat: Umowa zlecenie a PIT 2006
    Od: tms <s...@m...com>

    Witam,

    zbliza sie koniec roku, a gdzies tam slyszalem ze jezeli pracowalem na
    umowe zlecenie w tym roku (3 m-ce = 3 umowy) to do konca grudnia oprocz
    samych umow powinnienem dostac PIT od zleceniodawcy, by ladnie rozliczyc
    sie na poczatku 2007 z US-em.

    Jednak zleceniodawca nic takiego mi nie dostarczyl, szykuje sie do
    przypomnienia mu, ale zanim to zrobie, chcialbym zapytac sie Szanownych
    Grupowiczow o podstawe moich rozszczen: od biedy chociaz w jakim
    kodeksie mam szukac,a moze paragraf? A juz za link-a to bym byl bardzo
    bardzo wdzieczny :)

    Dziekuje i pozdrawiam,

    tms

  • 2. Data: 2006-12-18 14:12:22
    Temat: Re: Umowa zlecenie a PIT 2006
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "tms" <s...@m...com> wrote in message
> [...]
    > umowe zlecenie w tym roku (3 m-ce = 3 umowy) to do konca grudnia oprocz
    > samych umow powinnienem dostac PIT od zleceniodawcy, by ladnie rozliczyc

    do końca lutego. Pit-11/8b

    Rozliczyć się masz do końca kwietnia pit-37

  • 3. Data: 2006-12-18 14:25:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tms napisał(a):

> [...]
    >
    > Jednak zleceniodawca nic takiego mi nie dostarczyl, szykuje sie do
    > przypomnienia mu, ale zanim to zrobie, chcialbym zapytac sie Szanownych

    Primo: od podatków jest grupa o podatkach.
    Secundo: PIT roczny dostajesz do końca lutego następnego roku.