  • Data: 2005-12-31 14:13:52
    Temat: Umowa z kablowka!!
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem uzytkownikiem kablowki juz od przeslo 3 lat
    jakies pol roku temu zadzwonilem do operatora z pytaniem czy udzieli mi jako
    stalemu klientowi rabatu na abonament
    w odpowiedzi uslyszalem ze "TAK" na moje pytanie czy wiaze sie to z
    przedluzeniem umowy na czas okreslony uslyszalem "NIE"

    operator od nastepnego okresu rozliczeniowego obnizyl mi abonament i nby
    wszytko ok ale...

    ostatnio jak rozmawialem z BOK to pani stwierdzila ze jestem zwiazany z nimi
    umowa jeszcze przez pol roku bo mam promocje na abonament (sytuacja opisana
    wyzej) i powiedziala ze jak zaplacilem pierwszy obnizony abonament to
    przyjelem warunki promocji i zgodzilem sie automatycznie na wydluzenie umowy
    a ja nie podpisywalem z nimi zadnej nowej umowy ani aneksu

    i moje pytanie brzmi kto ma racje bo ja nie czuje sie zobowiazany do niczego
    i twierdze ze moge w kazdej chwili rozwiazac umowe z nimi a oni twierdza ze
    zaplace w takim przypadku kare umowna okolo 250 PLN bo place promocyjna
    kwote za abonament

    co wy na to
    Krystian