  • 1. Data: 2003-01-09 14:01:08
    Temat: Umowa słowna??
    Od: "Gumis" <r...@w...pl>

    Witam mam taki problem, zakladalem prad na dzialce.Fachowiec powiedzial ze
    koszt wyniesie okolo 2500zl, prace sa juz w ostatecznym stadium a gosciu
    chce wystawic rachunek na 5000zl!!!Doszly co prawda pewne koszty ale sa one
    rzedu 300-400zl.Co zrobic w takiej sytuacji?

  • 2. Data: 2003-01-09 18:16:09
    Temat: Re: Umowa słowna??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Wyjaśnić gościowi, że umowy powyżej 2.000 zł muszą być zawierane na piśmie,
    więc na pewno ustnie zawarliście umowę na co najwyżej 1.999 zł. Jak to
    przyswoi, możesz mu ewentualnie dopłacić te 800-900 zł - jak będziesz
    chciał.

  • 3. Data: 2003-01-09 18:19:19
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    one
    > rzedu 300-400zl.Co zrobic w takiej sytuacji?

    Nie plac w ogole. Koles bedzie mial duze problemy z udowodnieniem Ci w

    sadzie, ze zawarl z toba taka umowe :)

    Konrad

  • 4. Data: 2003-01-10 17:39:48
    Od: LaidBack <l...@w...pl>

    w poscie z Thu, 9 Jan 2003 19:19:19 +0100 napisano:

    > Nie plac w ogole. Koles bedzie mial duze problemy z udowodnieniem Ci w
    > sadzie, ze zawarl z toba taka umowe :)
    Mylisz sie. Jesli wykonal prace bez najmniejszego problemy wykaze ze
    umowa zostale zawarta. Jednak jak wspomnial wyzej Robert, wykonawca
    bedzie mogl dochodzic wylacznie kwoty niewiekszej niz 2000 zl.

    --
    LaidBack
    gg 208208

  • 5. Data: 2003-01-10 18:17:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Z udowodnieniem, że to robił, może sobie poradzić. Świadkowie, fakt kto
    zgłaszał do odbioru itd. No ale z udowodnieniem treści umowy faktycznie
    będzie miał kłopot. Tym bardziej, iż dla umów o wartości powyżej 2.000 zł
    zastrzeżono formę pisemną.