  • 11. Data: 2011-08-11 13:07:03
    Temat: Re: Umowa pomiedzy wspolzalozycielami portalu
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    .B:artek. wrote:

    > Żadna umowa was nie zabezpieczy przed "wydymaniem" jednego przez
    > drugiego. Równie dobrze możecie się umówić "na gębę" albo spisać
    > zasady współpracy na kawałku papieru toaletowego. Jak chcecie
    > porządnie to zrobić i mieć spokój, to tylko spółka (i to nie cywilna!
    > Sp. jawna na przykład albo z o.o.).
    >
    > Jak przyjdzie komuś do głowy założenie spółki po X latach
    > działalności, to się drugi zapyta: "A po co? Przecież dobrze jest". A
    > jak przyjdzie problem, to się dopiero okaże ile taka "umowa" jest
    > warta. To tak jakbyś chciał budować wieżowiec i w trakcie budowy
> [...]

    Niby tak, ale imho umowa może pozwolić na uniknięcie w przyszłości
    konfliktogennych dyskusji.
    - Ale nie tak się umawialiśmy!
    - No jak nie tak, przecież rozmawialiśmy o tym.
    - eeee, ja myślałem że tylko tak sobie rozważamy różne opcje...

    Jak jest umowa, to jest czarno na białym. Pomaga w przyszłości
    rozstrzygnąć sporne kwestie "we własnym gronie".

    --
    Pozdro
    Massai