  • 1. Data: 2002-08-29 05:40:56
    Temat: Umowa odnosnie programu
    Od: "KrychU" <k...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich grupowiczow.

    Jestem "zielony" w kwesti prawa i prosze o pomoc. Otoz pisze program
    obslugujacy pewna baze danych dla jednej z firm. Ma on byc wykonany za
    zasadzie umowy o dzielo, i wlasnie nie wiem jakie podstawowe punkty powinny
    sie w tej umowie znalezc, czego w niej nie powinno byc, tak zeby mie czasem
    w cos nie wrobili. Czy nalezy umiescic punkt ze kod zrodlowy jest wlasnoscia
    autora i nie moga go wykorzystac? Napewno beda przewidziane aktualizajce w
    tym programie, czy rowniez odnosnie tego powiinien sie znalezc jakis punkt,
    jezli tak to jaki. Bardzo byl bym wdzieczny za wskazanie linku do jakies
    przykladowej umowy, szukalem w googlach ale za duzo nie zdzialalem. Dodam
    jeszcze ze jestem biednym studentem bo ma to chyba wplyw na powyzsza umowe
    (kwestia podatku chyba). Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

    Pozdrawiam

    KrychU