  • 11. Data: 2004-05-19 11:34:10
    Temat: Re: Umowa o prace - "lub w każdym innym miejscu wskazanym przez pracodawce"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 May 2004, it was written:

    >+ Przyjazny Andrzej wrote:
    >+
    >+ > Mam pytanie, czy zapis w umowie o miejscu pracy "miejscem pracy jest
    [...]
    >+ tak, jak najbardziej, istnieje swoboda zawierania umów.

    Muszę ci przyznać rację - zapis jest zgodny z prawem.
    Pytanie powinno być inaczej postawione: czy jest *skuteczny* ;>
    Równie dobrze do umowy o pracę można wpisać że praca będzie
    świadczona bezpłatnie. Ale wyegzekwować taki zapis może być
    trochę trudniej... a umowa uznana za wadliwą :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2004-05-19 14:20:58
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    .

> [...]
    > świadczona bezpłatnie. Ale wyegzekwować taki zapis może być
    > trochę trudniej... a umowa uznana za wadliwą :)

    raczej tylko ten zapis o bezplatnosci bylby wadliwy, niewazny i zamiast
    niego stosowalo by sie odpowiednie przepisy placowe, chyba ze takowych nie
    ma to wynagrodzeni odpowiadajace rodzajowi pracy (nie nizsze niz minimalne)
    no ale to taylko takie rozwazania akademickie, odbiegamy od tematu.

  • 13. Data: 2004-05-21 09:07:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 May 2004, it was written:

> [...]
    >+ > świadczona bezpłatnie. [...]
    >+ raczej tylko ten zapis o bezplatnosci bylby wadliwy, niewazny

    Ano. Pytanie czy "tylko" (ten).

    >+ no ale to taylko takie rozwazania akademickie, odbiegamy od tematu.

    Prawda. Wracając do meritum: wątpię czy "lub w każdym innym miejscu"
    jest wypełnieniem ustawowego wymogu określenia "miejsca pracy" :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2004-05-21 10:32:22
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Prawda. Wracając do meritum: wątpię czy "lub w każdym innym miejscu"
    > jest wypełnieniem ustawowego wymogu określenia "miejsca pracy" :)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    no kodeks rozroznia stale miejsce pracy od niestalego, zalezne jest to od
    charakteru i rodzaju wykonywanej pracy, bo jesli praca swiadczona jest jako
    akwizytor to miejscem wykonywania pracy bedzie kazde miejsce do ktorego go
    wysle pracodawca, ale faktem jest ze to bedzie "miejsce wykonywania pracy"
    a miejscem pracy bedzie (tam gdzie ten adres).

    ciezko tu ozekac nie znajac dokladnie charakteru swiadczonej pracy