    From: Grzegorz <g...@e...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa o pracę a konkurencja
    Date: Tue, 24 Apr 2007 20:32:54 +0200

    Mam pytanie czy ktoś ma namiary na prawnika który by mi udzielił informacji.

    Dotyczy umowy o pracę a w szczególności zakazu konkurencji po ustaniu
    umowy o pracę przez okres 4 miesięcy. Mam w umowie napisane ze po
    zakończeniu stosunku pracy u obecnego pracodawcy nie mogę uczestniczyć w
    przedsięwzięciach podmiotów prowadzących działalność konkurencyjną w
    stosunku do pracodawcy. Kara za niedotrzymanie warunków umowy jest wysoka.

    Mam pytanie :
    1.Czy prezes mojej aktualnej firmy może to sprawdzić ze pracuje u innego
    pracodawcy który prowadzi taką samą działalność.
    2. Ewentualnie jak to można obejść.