  • Data: 2003-01-15 19:33:51
    Temat: Umowa najmu...
    Od: "MCPC" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...chce wynajac pomieszczenie na prowadzenie kawiarenki internetowej oraz
    punkt dostepowy lokalnej sieci kpomputerowej. Osoba od ktorej chce wynajac
    lokal w umowie chce sobie zastrzec punkt iz moze mnie w ciagu miesiaca
    wysiudac bezkarnie z lokalu - jak moge sie przedtym zabezpieczyc? Czy moge
    zadac wpisania w umowe np punktu iz w przypadku gdy wynajmujacy chce zerwac
    umowe przed uplywem jej trwania (np dwa lata) to placi kare umowna w
    wysokosci 100000PLN? Czy moze sie od tego wynajmujacy obezpieczyc? A moze
    jest jakies inne rozwiazanie tego problemu. Ja ze swej strony boje sie ze
    jezeli kawiarenka mi wypali i rozkrece w tym miejscu interes to wynajmujacy
    mi pomieszczenie uzna iz sam moze robic to samo i po prostu kaze mi sie
    wyniesc a ja zostane ze sprzetem ktory biore w leasing na lodzie...

    pzdr
    Roman