  • Data: 2007-05-22 18:15:06
    Temat: Umowa najmu?
    Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni grupowicze mam pytanie.

    Będe podpisywać u mowę najmu mieszkania. Będe wynajmować od właściciela
    mieszkania mieszkanie i w zwiazku z tym mam podpisać umowę. Nie jestem,
    pewna czy ta umowa będzie ważna. Będe podpisywać umowę na rok z
    dwutygodniowym wypowiedzeniem. Z tego co wiem to umowa z wypowiedzeniem jest
    tylko na czas nieoznaczony a na oznaczony obowiązuje przez cały czas trwania
    umowy. Czy umowa musi być zgodna z Ustawą o ochronie lokatorów, czy
    własciciel może sobie ułożyć umowę na własne życzenie.

    Z góry dziękuję za roziwanie wątpliwości

    Kasia