  • Data: 2005-08-03 18:51:34
    Temat: Umowa na czas określony, a umowa zlecenie??
    Od: "Dominik" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jestem uczniem, właśnie ukończyłem liceum, a w październiku rozpoczynam
    studia dzienne na państwowej uczelni. Pracuje na umowe zlecenie i moj
    mieszęczny dochod brutto wyniosl w tym miesiącu 1385pln, czyli 1175 netto.
    Rozumiem, ze potracone 210pln to 15% podatku, ktory trafił do US.

    W najblizszym czasie bede miał mozliwosc podpisania umowy o prace na czas
    okreslony i stad bierze sie moje pytanie. Jakiego rodzaju dojda mi wtedy
    opłaty(składki/podatki) odprowadzane z pensji. Proponowana pensja wyniesie
    1800pln netto. Jakiej wysokosci pensji brutto moge sie spodziewac.

    Dominik