  • 1. Data: 2008-05-09 10:52:26
    Temat: Umowa na czas nieokreślony - pytanie
    Od: d...@p...onet.pl

    Witam,

    Mam jedno pytanie dotyczące umowy na czas nieokreślony.
    Jak dotąd miałem u jednego pracodawcy następujące umowy :
    1) na okres próbny,
    2) na czas określony,
    3) na czas określony.

    Pytanie : czy następna umowa będzie na czas nieokreślony, czy też umowa nr. 3
    (wyżej) już automatycznie stała się umową na czas nieokreślony jako 3 z kolei u
    tego samego pracodawcy ?

    Słyszałem już różne odpowiedzi dotyczące traktowania umowy na okres próbny i
    chciałbym raz na zawsze rozwiać swoje wątpliwości.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-05-09 21:47:40
    Temat: Re: Umowa na czas nieokreślony - pytanie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    d...@p...onet.pl pisze:

    > Słyszałem już różne odpowiedzi dotyczące traktowania umowy na okres próbny i
    > chciałbym raz na zawsze rozwiać swoje wątpliwości.

    Umowa na okres próbny się nie "liczy".

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."