  • Data: 2006-08-22 17:58:32
    Temat: Umieszczanie informacji o innych produktach
    Od: "bim_bom" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Czaami się z tym spotykałem, ale chciałem się upewnić.
    Załóżmy,że zrobiłem program komputerowy i mam stronę internetową o nim.
    Program ma kilku konkurentów.
    Czy mógłbym bez pytania zamieścić porównanie mojego programu z innymi, czyli
    w tabeli podać jakąś właściwość i określić, który program ma tę opcję, a
    który nie?

    Założenia:
    - Dane by były zgodne z prawdą ;)
    - Tytuły konkurencyjnych programów by w 100% określały, o jaki program
    chodzi
    - Bym podał, o którą wersję programu kokurencyjnego chodzi (na wypadek,
    gdyby nowsze wersje dodały jakąś nową funkcjonalność).