  • 11. Data: 2006-05-16 12:19:32
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC, a żadania PZU
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jotte porozsypywal nastepujace haczki:
    > Przeczytaj opis news:e4am2o$p9r$1@news.dialog.net.pl. Zawarłem umowę na rok,
    > zapłaciłem pierwszą ratę, przed terminem zapłaty drugiej auto sprzedałem,
    > rozwiązałem umowę, drugą ratę zapłacił nabywca.
    > Podobną sytuację mam z nowo nabytym autem:
    Nie rozwiazales umowy. Umowa po prostu przeszla na nabywce a Ty jedynie
    zglosiles fakt sprzedazy w swoim TU. Inna kwestia ze wychodzi na to samo
    - nie musiales placic drugiej raty:)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 12. Data: 2006-05-16 12:28:32
    Od: KaMil <m...@o...pl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> wrote:

    >Jak się coś pisze, to się pisze precyzyjnie.
    I zastosuj to do siebie-czytaj ponizej.

    > przed terminem zapłaty drugiej auto sprzedałem,
    >rozwiązałem umowę, drugą ratę zapłacił nabywca.
    Rozwiazales, ale sobie sznurek od kaleson, bo to mogles ;-)
    Umowe sie wypowiada, a nie rozwiazuje.
    Powtarzam, w przypadku sprzedazy wczesniejsze wypowiedzenie umowy
    dotyczy nabywcy. Ty nie masz takiej mozliwosci. Dalej skoro nabywca
    rate zaplaci to od czego ? Od umowy, ktora ty 'rozwiazales'. Widzisz
    co popisujesz.

    >A teraz idź czytać i nie marudź.
    Jedynie poprawiam twoje bzdury.

    --
    KaMil

  • 13. Data: 2006-05-16 19:37:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e4cgn6$erb$1@inews.gazeta.pl badzio
    <b...@n...skreslic.epf.pl> pisze:

    > Nie rozwiazales umowy. Umowa po prostu przeszla na nabywce a Ty jedynie
    > zglosiles fakt sprzedazy w swoim TU.
    Niechaj i tak będzie, choc dla mnie skoro przestaję być stroną umowy, czy
    też przestaje mnie ona dotyczyć, to jakby została rozwiązana. Zadałem sobie
    chwilę trudu i sprawdziłem - dokument nazywa się "zaświadczenie o przebiegu
    ubezpieczenia" i jest na nim wszystko o czym wspomniałem.

    > Inna kwestia ze wychodzi na to samo
    > - nie musiales placic drugiej raty:)
    No i o to chodzi. Takie właśnie rozwiązanie zaproponowałem wątkotwórcy, bo
    zapłacenia 1-szej raty to on raczej nie uniknie.

    Jotte