  • Data: 2005-11-12 19:11:18
    Temat: Ubezpieczenie OC
    Od: "Tomis" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się mam pytanie odnośnie zawierania umowy OC ubezpieczenia
    komunikacyjnego.

    Otórz żeby ubezpieczyć jak najtaniej auto poszedłem do przedstawiciela
    wielu firm wybrał mi najtańszą ofertę firmy Generali.
    Składkę wyliczył na 1000 zł płatne w 2 ratach po 500 zł Pierwszą ratę
    zapłaciłem.
    Po 2 tygodniach zadzwonił do mnie że z firmy przyszła jakas korekta że nie
    mam skończonych 28 lat ( kończę w grudniu) i że za to jest wzwyżka składki
    260 zł. Krótko mówiąc pośrednik wprowadził mnie w błąd.Obiecywał że to jakoś
    załatwi i nic do tej pory cisza. w grudniu musze zapłacić 2 rate i boje się
    że będzie ona wyższa o te 260 zł Co mam zrobić w takiej sytuacji ? Czy
    kłócić się z gościem żeby on za to zapłacił ponieważ wprowadził mnie w błąd
    ???

    Proszę o jakiś sposób wyjścia z sytuacji jakieś konkretne artykuły kc

    Z góry dziękuję