  • Data: 2004-08-19 14:10:47
    Temat: Ubezpieczalnie - różne odszkodowania..
    Od: "Nowocin Norbert" <n...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam pytanie odnośnie wypłacania odszkodowań za kolizje drogowe.

    Miałem kolizję nie ze swojej winy, sprawca był ubezpieczony w firmie X.
    Poleciałem tam, wypełniłem wszelkie kwity, obejrzano samochód, uznano
    wszystko co powinno zostać uznane, ale wysokość odszkodowania uzależniają od
    tego czy biorę kase do kieszeni czy naprawiam bezgotówkowo?

    Niby z jakiej racji? Argumentują, że moge samochodu nie naprawić, tylko
    wziąć kase do kieszeni, albo naprawić z używanych części. Owszem, ale
    samochód traci na wartości więc tak naprawdę nic się nie zmienia! Sprzedac
    oryginalny dobry zderzak i założyć uszkodzoną podróbkę kupiną za grosze
    zawsze mogę.

    Mogę mieć oficjalne wyliczenie z autoryzowanego serwisu ale czy to coś da?
    Kwota za mała aby się szarpać w sądach bo będzie tego max 4tys, ale
    naprawiając samochód w autoryzowanym serwisie wyjdzie ok 6tys (rozbierzność
    spora bo to chrysler a wiadomo ile kosztują oryginalne części do
    amerykańców) wiec tak łatwo oddać też nie chcę.

    Wiem, że mogę niby oddać do serwisu i mieć sprawę z głowy, ale powiedzmy że
    się uparłem i chyba mam do tego prawo. Nie powinno miec to wpływu na
    wysokość odszkodowania.

    pozdr
    Norbert