  • 1. Data: 2004-07-15 13:36:58
    Temat: US vs GIODO ? - Metody zawiadamiania przez US o wszczeciu postępowania.
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Witam ... Napotkałem w skrzynce pocztowej cosik takiego : =>

    http://bajson.com/~promilek/pl-soc-prawo/us-awizo.jp

    I tak sobie myślę ... A gdybym skrzynki nie miał ... To czy w sytuacji
    gdyby listonosz spełnił "prośbę" zamieszczoną na zawiadomieniu bokiem
    a w szczególności "bądź w miejscu widocznym na nieruchomości" , czy
    nastąpiło by coś , o co można by się wzburzać i uderzać do GIODO.

    Na zawiadomieniu jest moje Imię,Nazwisko,Adres, i inf, że wszczęto
    wobec mnie postępowanie administracyjne (skarbowe) ...

    Jakie jest zdanie grupowiczów ?
    Proszę "gdybać" ...

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 2. Data: 2004-07-17 13:54:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Jul 2004, Stasio Podróżnik wrote:

> [...]
    > + szczególności "bądź w miejscu widocznym na nieruchomości" , czy nastąpiło by
    > + coś , o co można by się wzburzać i uderzać do GIODO.

    Ja tam widzę: "wykonuje czynności zawodowe".
    Mniemam że owo pojęcie obejmuje:
    - prowadzenie działalności gospodarczej
    - osiąganie pożytków z nieruchomości
    ...i pewnie co innego też :)

    Owe "czynności" skutkują koniecznością wpisania swoich danych do
    JAWNEJ (publicznie dostępnej) ewidencji ze skutkiem iż przestają
    one być chronione - w zakresie w jakim do ewidencji trafiają.

    Jak postępowanie dotyczy nieruchomości - to ani chybi dokument
    skierowany jest do właściciela, pełnomocnika czy innego dzierżyciela
    (czyli osobnika "zarządzającego jak właściciel") - to wobec uwagi
    o "pozostawieniu na nieruchomości".

    > + Jakie jest zdanie grupowiczów ?

    Jak wyżej :)
    I że posunięcie ustawodawcy jest "trafione": w końcu jak ci spadnie
    na jakąś część ciała dachówka to chciałbyś wiedzieć z czyjego budynku :>

    > + Proszę "gdybać" ...

    ...się robi :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (sprawdzający czy burzę w szklance wody wywoła)

  • 3. Data: 2004-07-19 08:18:40
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Ja tam widzę: "wykonuje czynności zawodowe".
    > Mniemam że owo pojęcie obejmuje:
    > - prowadzenie działalności gospodarczej

    ZONK

    > - osiąganie pożytków z nieruchomości

    ZONK

    > ...i pewnie co innego też :)

    ZONK ;) Nie zapłacony podatek PIT za 2003 ... jakoś mi się nie chciało
    lecieć i płacić ;) Więc, jestem fizolem ... nie zapłaciłem podatku , i
    listonosz zabija mi na drzwi info, że US wszczyna jakieś "a fe"
    postępowania wobec mnie ...

    > Owe "czynności" skutkują koniecznością wpisania swoich danych do
    > JAWNEJ (publicznie dostępnej) ewidencji ze skutkiem iż przestają
    > one być chronione - w zakresie w jakim do ewidencji trafiają.

    Jakoś nie znalazłem wyjątków w ustawie o ODO , które pozwalałyby na
    cosik takiego ...

> [...]
    > skierowany jest do właściciela, pełnomocnika czy innego dzierżyciela
    > (czyli osobnika "zarządzającego jak właściciel") - to wobec uwagi

    Dotyczy ruchomości - mego ciała , a w szczególności kieszeni, w której
    to nzajduje się grosz ... Przypominam - jestem fizolem, i od lat nie
    mieszkam pod adresem , pod który zaciekle US koresponduje ;)

    > Jak wyżej :)

    A teraz ?

    > ...się robi :)

    Gdybać proszę ... sesja II

    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-07-19 15:44:40
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Stasio Podróżnik wrote:
> [...]
    > w szczególności "bądź w miejscu widocznym na nieruchomości" , czy
    > nastąpiło by coś , o co można by się wzburzać i uderzać do GIODO.

    A nie ma upoważnienia do takiego działania w przepisach egzekucyjnych?

    KG

  • 5. Data: 2004-07-20 21:18:47
    Od: "agnuk" <a...@p...fm>

    Takie samo wezwanie dostałam za brak podpisu na jednym z dokumentów do
    rozliczenia

    --
    Agnieszka