    From: "szlovak" <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Treeść aukcji internetowej, odpowiedzialność za przesyłkę
    Date: Tue, 22 Mar 2005 10:32:56 +0000 (UTC)

    Witam

    Sprzedałem przedmiot o wartości 350zł w aukcji z licytacją i napisałem
    że kupujący ma wybór czy wybiera "paczkę ubezpieczoną czy
    nieubezpieczoną". Dodatkowao napisałem że wybór przesyłki następuje
    poprzez wpłacenie pieniędzy na konto, odpowiednią kwotą. Kupujący
    wybrał tańszą przesyłkę. Dzisiaj właśnie mam ją wysłać ale chciałem się
    upewnić czy taki zapis jest prawomocny? W końcu każda aukcja to umowa.
    Proszę o szybką radę.

    Pozdrawiam
    Adam