  • 1. Data: 2008-03-30 14:56:17
    Temat: Termin odpowiedźi na reklamacje ze strony banku
    Od: "Cezary" <c...@o...pl>

    Witam
    Czy ktoś może mi odpowiedzieć jaki jest termin odpowiedzi na złożoną pisemnie
    reklamacje usług bankowych i czy takowy istnieje.Znalazłem w sieci np że usługi
    telekomunikacyjne po 30 dniach braku odpowiedzi traktuje się jako uznanie
    reklamacji.
    I czy jeśli złożyłem reklamację w formie pisemnej to czy w takiej samej muszę
    otrzymać odpowiedź czy może być w innej np mail.

    Pzdr

    Cezary