-
1. Data: 2003-12-10 10:57:19
Temat: TPSA - rozwiązanie umowy
Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>
Witam!
Mam problem - 30 września rozwiązałem umowę na telefon stacjonarny z TPSA z
miesięcznym okresem wypowiedzenia, czyli 30 października telefon powinien
zostać wyłączony. Ozywiście nie został, a 15 listopada otrzymałem rachunek.
Problem w tym, że nie mam potwierdzenia wypowiedzenia umowy - napisałem to w
POK w Piotrkowie Trybunalskim na kartce formatu A5, a od 1 listopada POK już
nie działają - tylko błękitna linia, pod którą nie mogę się dodzwonić.
Co z tym fantem robić??
pzdr
Krzychu
Piotrków Trybunalski
-
2. Data: 2003-12-11 08:56:00
Temat: Re: TPSA - rozwiązanie umowy
Od: "Crazy Russian" <d...@w...pl>
> Mam problem - 30 września rozwiązałem umowę na telefon stacjonarny z TPSA
z
> miesięcznym okresem wypowiedzenia, czyli 30 października telefon powinien
> zostać wyłączony. Ozywiście nie został, a 15 listopada otrzymałem
rachunek.
> Problem w tym, że nie mam potwierdzenia wypowiedzenia umowy - napisałem to
w
> POK w Piotrkowie Trybunalskim na kartce formatu A5, a od 1 listopada POK
już
> nie działają - tylko błękitna linia, pod którą nie mogę się dodzwonić.
Witaj w klubie!
Mam podobna sytuacje, tyle ze rachunek za nastepny miesiac jeszcze nie
przyszedl-telefon powinien byc gluchy od 1 grudnia. Tyle ze ja poprosilem o
potwierdzenie rozwiazania umowy na kopi.
Pzdr
darek
-
3. Data: 2003-12-11 09:22:09
Temat: Odp: TPSA - rozwiązanie umowy
Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>
Użytkownik Crazy Russian <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:br9bfg$s9u$...@a...news.tpi.pl...
> Witaj w klubie!
> Mam podobna sytuacje, tyle ze rachunek za nastepny miesiac jeszcze nie
> przyszedl-telefon powinien byc gluchy od 1 grudnia. Tyle ze ja poprosilem
o
> potwierdzenie rozwiazania umowy na kopi.
No właśnie - a ja nie wiem czemu nie! Wszystkie pisma, jakie do tej pory do
nich pisałem, pisałem w 2 egzemplarzach - 1 dla mnie, 2. dla nich. A tego
jednego nie i chyba mam problem ;-)
pzdr
Krzychu
Piotrków Trybunalski
-
4. Data: 2003-12-11 13:15:48
Temat: Re: TPSA - rozwiązanie umowy
Od: "Crazy Russian" <d...@w...pl>
> No właśnie - a ja nie wiem czemu nie! Wszystkie pisma, jakie do tej pory
do
> nich pisałem, pisałem w 2 egzemplarzach - 1 dla mnie, 2. dla nich. A tego
> jednego nie i chyba mam problem ;-)
Jezeli pracownik nieszczesnego TPSA nie zaznaczyl w komputerze (w systemie),
ze rezygnujesz z uslug to masz problem. Zadzwon do nich niech sprawdza.
Bedziesz chociaz wiedzial na czym stoisz
pzdr
darek
-
5. Data: 2003-12-11 17:21:43
Temat: Re: TPSA - rozwiązanie umowy
Od: szpakuu <s...@p...onet.pl>
Crazy Russian wrote:
>
>
>> No właśnie - a ja nie wiem czemu nie! Wszystkie pisma, jakie do tej pory
> do
>> nich pisałem, pisałem w 2 egzemplarzach - 1 dla mnie, 2. dla nich. A tego
>> jednego nie i chyba mam problem ;-)
>
> Jezeli pracownik nieszczesnego TPSA nie zaznaczyl w komputerze (w
> systemie), ze rezygnujesz z uslug to masz problem. Zadzwon do nich niech
> sprawdza. Bedziesz chociaz wiedzial na czym stoisz
> pzdr
> darek
Całe TPSA to teraz jeden wielki burdel. Sami nie wiedzą co mają i o co się
do kogo doczepić.
Wziąłem i podpisałem z nimi umowę na neostradę.
A że w domu mam 2 komputery (co mi dzieciaki mają grzebać w moich plikach)
to potrzebowałem inny modem niż ten ich Sagem i wcale go nie pobierałem
(tak też w telepunkcie zostało odnotowane).
A tu w pewnym momencie niespodzianka - faktura za modem do neostrady - bo
mam neostradę i mam płacić.
Oczywiście zareklamowałem. Miesiąc od reklamacji dawno minął a oni dalej nie
mogą dojść co i jak (do tej pory nie ma odpowiedzi na reklamację).
TOTALNY BURDEL.
--
s...@p...onet.pl