    From: "stanley" <s...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TK: odroczenie wejscia wyroku w zycie
    Date: Wed, 31 May 2006 19:59:55 +0200

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1342&wid=
    8332201&rfbawp=1149097707.889&ticaid=11b43

    co sadzicie o instytucji odroczenia wejscia wyroku w zycie -
    od dluzszego czasu TK politycznie naduzywa tej instytucji
    i wiele istotnych orzeczen takich jak np. dotyczace niekonstytucyjnosci
    abonamentu czy niekonstytucyjnosci epa sa czasowo bezskuteczne
    co prowadzi do tego, ze cos jest niekonstytucyjne ale nie teraz ...

    przeciez to jawna kpina - ktos moze wprowadzic ustawe, ktora
    jawnie ograniczy wolnosci obywatelskie, na podstawie takiej ustawy
    ktos moglby zostac skazany a TK orzeklby sobie, ze co prawda
    ustawa jest niekonstytucyjna ale odracza sie wejscie wyroku w zycie ...

    nie wiem czy dobrze rozumiem ale jak mozna tolerowac tego typu
    prawnicze gangsterstwo ... albo przeciez cos jest zgodne z konstytucja
    albo nie jest ... co mi po konstytucji, ktora moze przyznawac mi jakies
    prawa jesli beda one skuteczne dopiero w przyszlosci zaleznej od laskawosci
    sedziow trybunalu ?