  • 1. Data: 2004-10-12 18:29:58
    Temat: TBS i Aneks do umowy " Korekta powierzchni użytkowej" - mieszkania rosną ? Prosze o porad
    Od: "Maciek" <t...@p...pl>

    Witam,
    We wrześniu moja babcia, która mieszka w TBSowskim mieszkanku dostała aneks
    do umowy.
    W aneksie zmieniła się powierzchnia użytkowa z 33,19m2 na 33,67 m2.
    Nikt u niej nie był i nie mierzył mieszkania więc zastanawiam się jakim
    cudem (prorocy ?) wpadli na to że o tę parę centymetrów mieszkanie się
    rozrosło ?
    Drugie mam pytanko, jaką mają podstawę prawną do zmiany umowy bez mierzenia
    ? (w aneksie nie ma podane tego)
    Babcia podpisała jeden egzemplarz aneksu, a drugi nie (roznosiła to
    sprzątaczka, babcia nie wiedział nawet co podpisuje, w końcu kobieta ma 84
    lata i nawet nie bardzo by zrozumiała ten język urzedowy).
    I następna kwestia, w aneksie na końcu jest zdanie " Aneks wchodzi w życie z
    dniem...............................................
    ............."
    (wykropkowane miejsce), ale bez daty !! Czy tak może być ?
    Jeśli się uprę, to wystarczy dopisać długopisem 01.01.2010r. (wiem że to
    nielegalne i tego nie zrobię, ale możliwość TBS zostawił).
    Prosze o odpowiedź na te pytania, zamierzam się jutro do nich wybrać i
    chciałbym wiedzieć na czym stoję.
    Dziękuję i pozdrawiam
    Maciek

    Ps. Wiem, że rosną ludzie, zwierzęta, rośliny, brzuch rośnie, rak w
    człowieku, penis podczas erekcji, mury też, ale podczas budowy, ale żeby
    mieszkanie z którym się nie kombinuje, żeby się rozrastało ?? Budynek się
    napewno nie rozpada (nie ma zadnych pęknięć) więc ciężko mi w to uwierzyć,