    From: "kaktusior" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Szukam pilnie wzoru(wzorow) pozwu rozwodowego.
    Date: Tue, 30 Nov 2004 00:35:00 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@byc202.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam.

    Jak w temacie.
    W zasadzie to potrzebowalbym na wczoraj, podejrzewam, ze taki watek juz
    tu wielokrotnie byl poruszany...
    W zasadzie to wchodzi w rachube tylko z orzeczeniem o winie z tego, co wiem.
    Aha, to nie dla mnie ale dla kobiety, ja tylko pomagam ;)
    Jesli ew. ktos ma namiary na takowe pisma, z checia tez przyjme...
    ...a zeby nie bylo, ze nie szukalem...szukalem, ale w zasadzie byly to
    porady co sie w pozwie znalesc powinno.
    Niestety, podejzewam, ze sa pewne kruczki, gdzie np. od razu widac, czy
    pozew byl pisany przez prawnika, czy tez przez osobe skladajaca pozew.
    Stad tez moja prosba...

    Z gory dziekuje

    Tomasz

    PS. Pomagam, bo im szybciej kobieta bedzie free, tym szybciej bedzie
    mogla swodobnie byc ze mna :)
    ...niestety jej byly maz sie ulotnil gdzies
    a z tego co wiem, to niezle szopki odstawial :/

    PS2. o ile to nie problem, to podaje mojego maila: m...@o...pl