eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzukam nowelizacji Ustawy o Finansach Publicznych, proszę o POMOC! › Szukam nowelizacji Ustawy o Finansach Publicznych, proszę o POMOC!
    From: "majesko" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Szukam nowelizacji Ustawy o Finansach Publicznych, proszę o POMOC!
    Date: Fri, 23 Jun 2006 19:27:39 +0200

    Szukam w sieci najnowszej wersji tej ustawy, jednak w sejmie/lexie widnieje
    tylko zapis wchodzacy w zycie 1 stycznia 2006. Wiem ze w kwietniu bądź maju
    była jakaś nowelizacja lub któraś z innych ustaw nowelizowała tę o którą
    pytam. Będę wdzięczny za wskazówkę gdzie szukać, nie chodzi mi nawet o tekst
    ujednolicony ale sama ustawe nowelizujacą. Potrzebuje dosyć pilnie bo
    szefowa kazała mi nauczyć się na pamięć w najnowszej z mozliwych wersji ;) Z
    gory serdecznie dzięki wszystkim za pomoc.