  • 1. Data: 2002-03-03 20:39:09
    Temat: Szukam komentazy do KK i KC mozliwie tanich i aktualnych
    Od: "SEBCIO" <s...@k...net.pl>

    Zna ktos moze tytuly i wie gdzie je mozna kupic?

  • 2. Data: 2002-03-04 00:25:32
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik SEBCIO <s...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5u1od$35p$...@n...tpi.pl...
    > Zna ktos moze tytuly i wie gdzie je mozna kupic?

    naukowej do działu prawa - tam przekonasz się, że tylko potrzebujesz kupę
    forsy, aby coś kupić. a wybór jest znośny! proponuję ponadto skontaktować
    się z działami handlowymi wydawnictw CH Beck, Wydawnictwo Prawnicze,
    Zakamycze (nie wiem z jakiego miasta jesteś, tak więc zadzwoń najlepiej na
    913) - przewidują czasami rabaty przy większych zakupach.

    Pozdrawiam.
    Marcin.