eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzukam info na temat sposobu wyznanczania zanieczyszczen w powietrzu › Szukam info na temat sposobu wyznanczania zanieczyszczen w powiet rzu
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Artur <a...@j...net>
    Subject: Szukam info na temat sposobu wyznanczania zanieczyszczen w powiet rzu
    Sender: Artur <a...@j...net>
    Date: Mon, 3 Feb 2003 19:45:10 +0100

    > From: MariuszR [mailto:m...@n...post.pl]
    > Posted At: Monday, February 03, 2003 3:34 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: Szukam info na temat sposobu wyznanczania
    > zanieczyszczen w powietrzu
    > Subject: Szukam info na temat sposobu wyznanczania
    > zanieczyszczen w powietrzu
    >
    > Poszukuję informacji jak w temacie. Może ktoś z was wie gdzie
    > tego szukać,
    > byłbym wdzięczny za jakieś linki lub jakis nr dziennika ustaw
    > czy coś w tym
    > stylu.

    Przeszukaj Google z haslami: WIOŚ, Inspektorat Ochrony Środowiska, SOPA.
    Zas linki do konkretnych urzadzen pomiarowych powinny być pod haslami
    bedacymi nazwami firm czyli: MLU, Rupprecht&Pataschnick (to przyrzad do
    badania opadu pyłu), Ysselbach, Envag, Eberline (to tez pomiar pyłu
    tyle, ze inna metodą) i jeszcze 2 - 3 inne firmy, których nazw nie
    pamietam :-(
    Z reguly pomiary przeprowadza się dla substancji SO2, Nox i NO (z
    roznicy wyznacza się NO2), CO, CO2, weglowodory oraz pył (w zaleznosci
    od glowicy albo zawieszony albo opadajacy).

    A.