  • Data: 2003-11-17 21:41:22
    Temat: Świadectwo rekompensacyjne-o co chodzi ?
    Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Znalazłam dziś w dokumentach zawiadomienie o "...zrekompensowaniu okresowego
    niepodwyższania płac w sferze budżetowej oraz utraty niektórych wzrostów lub
    dodatków do emerytur i rent [....] została pani umieszczona w spisie
    uprawnionych do nieodpłatnego nabycia świadectw rekompensacyjnych z tytułu
    [.....]

    Mam pytanie...czy ktoś pamięta o co chodzi ? na zawiadomieniu widnieje data
    z 1997 r.
    Cos mi się kojarzy, że były wyznaczone "roczniki" do odbioru czegoś tam
    gdzieś tam ( PKO ?). Tylko tych " czegosiów " nie pamiętam ;-))
    Jeśli to nieodpowiednia grupa to proszę chociaż o wskazówke gdzie mogłabym
    się czegoś dowiedziec na ten temat.

    Pozdrawiam
    Toffi