  • 11. Data: 2002-10-16 22:17:51
    Temat: Re: Stosunki miedzysasiedzkie
    Od: "Kaja" <f...@f...pl>

    On Wed, 16 Oct 2002 18:42:00 +0200, JarekT wrote:

    > KOCHAJMY SIĘ SWOBODNIE I Z RADOŚCIĄ, NIECH SPADAJĄ ZAZDROŚNICY, DEWOCI I INNI
    > NIEPOTRZEBNI NIKOMU NIEUDACZNICY

    To się przeprowadz do willi.Nikt nie ma przyjemności słuchać,że Ci się
    akurat udało.
    Każdy ma swoje życie i nie masz prawa zagłuszać swoimi chamskimi
    wrzaskami ciszy sąsiadów,a nawet przeszkadzać im w ich w życiu
    erotycznym,bo im w tym momencie może się zebrać na wymioty i przez
    ciebie stracić ochotę na te rzeczy.Słysząć łomot i wrzaski z mieszkania
    wyżej czy niżej,to można już tylko wymiotować.

    --
    Kaja

  • 12. Data: 2002-10-17 05:33:46
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > Życzę Ci więc takich sasiadów,a nawet meliny pijackiej u sasiadów,gdzie
    > te rzeczy dzieją się non stop...I życzę Ci, żeby Twoje powiedzmy 14-sto
    > letnie dziecko,córka(kiedyś będziesz je miał pewnie jeśli nie jesteś
    > impotentem)słuchało tych dzikich wrzasków z meliny i nie mogąc zasnąć
    > (bo to jest na dodatek takie uczucie jakby Cię ktoś w łeb walił cały
    > czas młotkiem)poprosiło Cię,żebyś nie wyłączał telewizora z Vivą dopóki
    > nie uśnie...I tak noc w noc.Ciekawa jestem jak to się odbije na psychice
    > Twojego dziecka w przyszłości.
    > Kaja

    Sorry, ale nie mowimy chyba tutaj o ludziach z marginesu.
    A Twoja córka to skad sie niby wziela? Z domu dziecka?
    To chyba są normalne sprawy i nie rozmawiamy tutaj o wypaczeniach. A gdzie
    niby mają to robić? W parku????
    A takim sąsiadom to zawsze będzie coś przeszkadzało, moja znajoma ma
    sąsiadów którzy stwierdzili ze jej córka za głośno ścieli łóżko.
    Aha, nie jestem impotentem.

    Albercik

  • 13. Data: 2002-10-17 09:54:49
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > ciebie stracić ochotę na te rzeczy.Słysząć łomot i wrzaski z mieszkania
    > wyżej czy niżej,to można już tylko wymiotować.

    Ależ się z Ciebie jadu wylało! I w poście do Albercika też...
    Czemu sądzisz, że ja wydaję _chamskie_ wrzaski?
    Dlaczego przyjmuijesz, że to musi być łomot i wrzaski? Sama tak miałaś?
    Przeczytaj wątek od początku, uważnie, powoli, z największym możliwym
    zrozumieniem. Jeśli trzeba - przeczytaj kilka razy.
    Zauważ emotikony.
    A może masz zły dzień?

    --
    JarekT

  • 14. Data: 2002-10-17 14:40:28
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Juzek72" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

    Sasiadka (ok. 45-letnia rozwodka mieszkajaca z 18-letnia corka)
    kategorycznie zada, abysmy (moja przyjaciolka
    > i ja) opanowali swoje glosne reakcje seksualne (co nie zawsze jest
    mozliwe).
    > Inny sasiad (samotny) w innym terminie z kolei zareagowal telefonicznie
    nie zyczac sobie "zwierzecych odglosow".

    Myślałem że "zwierzęce odgłosy" są domeną kiepskich(najczęściej
    niemieckich) filmów porno ;)))))))))))Wy tak serio?Na żywo? Nie przed
    kamerą?

    Leszek

  • 15. Data: 2002-10-18 07:53:01
    Od: "Juzek72" <j...@p...fm>

    > Myślałem że "zwierzęce odgłosy" są domeną kiepskich(najczęściej
    > niemieckich) filmów porno ;)))))))))))Wy tak serio?Na żywo? Nie przed
    > kamerą?

    Zapewniam, ze wydajemy ludzkie odglosy :) Wyglada jednak na to, ze to
    sasiadowi utkwily w glowie "cytaty" z niemieckich filmow porno.

    Pozdrawiam,
    Juzek