    From: "MAXTECH.pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Stluczka... zachowanie ubezpieczyciela.
    Date: Tue, 29 Aug 2006 14:01:59 +0200

    Witam serdecznie,

    Zwracam sie do was o rade. Dobrze ponad pol roku temu mialem stluczke.
    Nie z mojej winy, czlowiek we mnie wjechal. Podaj mi wszystkie swoje
    dane, wlacznie z numerami ubezpieczenia, dowodu osobistego itd. itp.
    Niestety nie spisalismy oswiadczenia, ze to on spowodowal szkode.
    Zlozylem papiery odnosnie poniesionej szkody w jego ubezpieczalni (HDI
    Samopomoc). Niestety po 30 dniach nie ustosunkowali sie do mojego
    sprawy. Nie dostalem zadnego powiadomienia w jakim punkcie stanela moja
    sprawa. Niedawno odwiedzilem ich osobiscie, powiedzieli ze w przeciagu
    tygodnia otrzymam odpowiedz w swojej sprawie. Niestety do dnia
    dzisiejszego (a minal juz miesiac) zadnego odzewu z ich strony.
    Chcialbym sie dowiedziec gdzie i w jaki sposob dochodzic swoich praw? Co
    mi przysluguje w takim wypadku i ogolnie jak zalatwic ta sprawe. Bede
    bardzo wdzieczny za jakakolwiek pomoc, poniewaz jestem zielony w tym
    temacie. Pozdrawiam.