  • Data: 2004-11-18 11:38:05
    Temat: Stawiennictwo w sprawie spadkowej.
    Od: "Me@My" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    na poczatku listopada odbyla sie sprawa spadkowa, na ktora bylem wezwany
    jako strona. Nie poszedlem na ta rozprawe, bo nie chce sie spotykac z
    pozostala czescia rodziny. W dniu dzisiejszym dostalem kolejne wezwanie w
    nowym terminie na ta sama sprawe. Nie chce tam isc. Co mam zrobic aby nie
    musiec uczestniczyc w tym postepowaniu i zeby Sad nie ukaral mnie za
    niestawianie sie na rozprawie.
    Moze wyslac do Sadu jakies oswiadczenie, ze niczego nie chce... Chyba, ze
    jest jakies inne rozwiazanie.
    Piotr