  • 1. Data: 2005-01-03 07:10:31
    Temat: "Stare bilety" - nowe ceny - chodzi o podwyżki MPK
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

    Znalazłem coś takiego:
    Art. 16.
    1. Umowę przewozu zawiera się przez nabycie biletu na przejazd lub
    spełnienie innych określonych przez przewoźnika warunków dostępu do
    środka transportowego, a w razie ich nieustalenia - przez samo zajęcie
    miejsca w środku transportowym.
    2. W bilecie na przejazd określa się wysokość należności za przejazd
    oraz dane potrzebne do ustalenia zakresu uprawnień podróżnego.

    Czyli "bilet" to moja umowa z MPK zawarta na przejazd w dniu zakupu biletu.
    Od stycznia MPK ogłasza podwyżkę za przejazd z 2,40 na 2,50. Ja umowe
    zawarłem w starym roku płacąc 2,40. Czy musze dopłacać 0,10 zł ??
    Przeciez moja umowa z przewoźnikiem nie jest nieważna ???

    --
    #####################
    Raku

  • 2. Data: 2005-01-03 07:29:28
    Temat: Re: "Stare bilety" - nowe ceny - chodzi o podwy=BFki MPK
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czyli "bilet" to moja umowa z MPK zawarta na przejazd w dniu zakupu biletu.

    NIE. Umowe zawierasz z momentem wejscia do autobusu, czego nastepstwem
    jest tez skasowanie biletu.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-01-03 15:00:37
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:

    > NIE. Umowe zawierasz z momentem wejscia do autobusu, czego nastepstwem
    > jest tez skasowanie biletu.

    W takim razie czym jest bilet ??? ,za co płace w momencie zakupu biletu ???

    Dlaczego nie można go podrabiać (przecież nie jest żadnym dokumentem,
    dowodem umowy)??

    --
    Raku