  • Data: 2004-12-29 22:02:18
    Temat: Stałe zamieszkanie za granicą, prawo jazdy w Polsce?
    Od: "Karol Nowak" <k...@s...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mieszkam od dłuższego czasu na stałe w Austrii.
    Chciałbym zrobić prawo jazdy w Polsce.

    Pytanie jest czy wolno mi mimo stałego zameldowania za granicą?
    Jak się około rok temu dowiadywałem, to coś było o najmniej 6-cio
    miesięcznym tymczasowym meldunkiem w Polsce. Ale co w tym przypadku z
    wojskiem? Nie zainteresowali by się mną (obecnie studiuję i pracuję
    zaocznie)? Nie pamiętam, skąd mam te informacje, poza tym może coś się w
    wejściu do uni zmieniło?

    Wie ktoś coś na ten temat?
    Gdzie ewentualnie możnaby się wszystkiego na ten temat dowiedzieć?