  • 11. Data: 2019-07-25 16:48:59
    Temat: Re: Srasz Wiejska, a monitoring
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-07-25 o 15:50, ąćęłńóśźż pisze:
    > Podstawa prawna?
    >

    > -----

    Spytaj poprawnie pod cytatem.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2019-07-25 17:08:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.07.2019 o 06:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy  do podmiotów uprawnionych do udostępnienia i uzyskania kopii z
    > nagrań prywatnego monitoringu wizyjnego (wspólnota mieszkaniowa,
    > spółdzielnia mieszkaniowa) należy Srasz Wiejska?

    Jest jednym z uprawnionych podmiotów.

    > Czy może żądać, czy jedynie prosić?

    O zrobienie kopii, to prosić. Sami mogą wziąć rejestrator i wykonać
    kopię, a później zwrócić rejestrator - ale prościej poprosić.

    > Czy zabezpieczenie, udostępnienie, skopiowanie i przekazanie mogą się
    > odbyć na wniosek ustny funkcjonariusza?

    Tak, ale możesz żądać zatwierdzenia tej czynności przesz sąd.

    > Czy udostępnienie innym służbom może się odbyć na wniosek ustny
    > funkcjonariusza?

    Tak, na podstawie legitymacji służbowej.

    > A na jaki i czyj?

    Kolega kiedyś liczył i wyszło mu 27 różnych uprawnionych podmiotów. Nie
    chce mi się liczyć, ale masa tego.

    > Czy jest jakaś różnica pomiędzy obrazem części wspólnej nieruchomości, a
    > terenu nie należącego do nieruchomości?

    Nie ma.

  • 13. Data: 2019-07-25 17:27:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeśli tak, ale która to ustawa?
    Czy zatwierdzenie czynności przez sąd odbywa się przed, czy post factum?
    Pamiętam dyskusje, że operatorzy telekomunikacyjni bezprawnie udostępniali bilingi
    "na podstawie legitymacji służbowej" - to
    było/jest inne prawo?
    Te podmioty są w jednej ustawie, czy w 27 ustawach?

    -----

  • 14. Data: 2019-07-25 23:51:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.07.2019 o 17:27, ąćęłńóśźż pisze:

    > Jeśli tak, ale która to ustawa?

    Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenie (art. 44).

    > Czy zatwierdzenie czynności przez sąd odbywa się przed, czy post factum?

    Przed, to raczej trudno zatwierdzić i można mówić o postanowieniu o
    żądaniu wydania rzeczy / przeszukaniu. Po, i to tylko, o ile żądasz tego.

    > Pamiętam dyskusje, że operatorzy telekomunikacyjni bezprawnie
    > udostępniali bilingi "na podstawie legitymacji służbowej" - to było/jest
    > inne prawo?

    Tak - telekomunikacyjne. To wymaga zwolnienia z tajemnicy
    telekomunikacyjnej, ale nie wiem czego dyskusja dotyczyła, bo tych
    danych żąda się na podstawie stosownego upoważnienia, a nie legitymacji
    służbowej i akurat Straży Miejskiej nie dotyczy - dla policji wynika to
    z art. 20c Ustawy o Policji.

    > Te podmioty są w jednej ustawie, czy w 27 ustawach?

    Nie liczyłem, ale w każdym razie mniej więcej tak.

  • 15. Data: 2019-07-26 08:48:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2019 15:50:35 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Podstawa prawna?
    A po kiego mi podstawa prawna
    PS
    Obok mojej chaty jest niezagospodarowana działka. Zielska tam rosną i dużo chrzanu
    Wczoraj facet pyta mnie czy mu szpadel pożyczę bo chce chrzan wykopać sobie
    Pożyczyłem bez pytania o podstawę prawną
    Tak samo dzielnicowemu udostępnię nagrania z mojego monitoringu jak poprosi