  • Data: 2007-12-18 09:38:10
    Temat: Sprzedaż samochodu do komisu
    Od: " " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!

    Sprzedaję stary samochód. Zgłosił się handlarz, który proponuje, że da mi
    gotówkę od ręki, ale z umowa kupna-sprzedaży przyjedzie dopiero, jak go
    sprzeda. Nawewt domyślam się dlaczego.
    Samochód ubezpieczony do marca jeszcze.

    Co mi grozi w najgorszym możliwym wypadku i jak się tego ustrzec?
    Handlarz proponuje jako zabezpieczenie spisanie umowy użyczenia oraz umowy
    kupna-sprzedaży na niego, ale ważnej od lutego.
    Czy to wystarczy?

    Przejrzałem guglem archiwum, ale nie znalazłem odpowiedzi.
    Przy okazji - sprzedaż samochodu zgłaszam ubezpieczycielowi, w urzędzie
    komunikacji i jeszcze gdzie? Czy płacę jakiś podatek?

    Dzięki z góry za odpowiedzi.