  • 41. Data: 2005-06-30 20:56:11
    Temat: Re: Sprzedaż oprogramowanaia OEM
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:

    > A na strony oszołomów mnie wielbiących to nabierają się tylko debile.
    > Kogo z obecnych na tej grupie uważasz tu za debila ??

    domyśl się.

  • 42. Data: 2005-06-30 21:00:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale przedmóca nie jest użytkownikiem programu.
    > Kupił skaner, programu nawet brudnym kijem nie dotykał, dlatego też go
    > odsprzedaje innej osobie.
    > Więc jak to? Kto jest rzekomym licencjobiorcą?
    > Rzecz w postaci skanera???
    >
    > Wydawało mi się, że już na tej grupie wszyscy zgodzili się,
    > że te steki pobożnych życzeń bezdennie głupio nazywany "licencją",
    > nie są żadnymi licencjami. A tu masz babo placek! :(

    Ależ ja się również z tym zgadzam - na płaszczyźnie karnej. Jeśli chodzi
    o cywilną, to M$ może sobie wszczynać procesy do woli. pytanie, czy je
    wygra. No i przede wszystkim jak w procesie cywilnym chcesz dowieść, ze
    ja mam w komputerze zainstalowany Twój program?

  • 43. Data: 2005-06-30 21:09:29
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-06-30 22:56, witek rzecze:
    > domyśl się.

    Domyślam się, że samego siebie.
    Bo jeżeli się na to nabierasz, to nim jesteś.
    A jeżeli nie to po kiego to innym przytaczasz ??

    zdziwiony
    Arek

    --
    www.hipnoza.info - nauka hipnotyzowania

  • 44. Data: 2005-06-30 21:13:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-06-30 23:00, Robert Tomasik rzecze:
> [...]
    > wygra. No i przede wszystkim jak w procesie cywilnym chcesz dowieść, ze
    > ja mam w komputerze zainstalowany Twój program?

    No wyglądało, jakbyś w kwestii cywilnej trzymał stanowisko M$ :)

    Co do pozywania to mam nawet nagraną jak prawnik M$ zapewnia, że nikogo
    nie pozywali i nie będą pozywać za OEM, a nawet za instalację tego
    samego programu na kilku kompach jeżeli tylko ilość zakupionych kopii
    się zgadza.
    Oczywiście oficjalnie to z dobroci serca.
    Ja bym zaś rzekł, że nie chcą dostać po pupie i stracić możliwość
    zastraszania swoich klientów rzekomymi "licencjami na używanie
    programu". :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    Darmowe rozmowy telefoniczne http://www.eteria.net/darmowe

  • 45. Data: 2005-06-30 21:19:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:
    > Dnia 2005-06-30 22:56, witek rzecze:

    > Domyślam się, że samego siebie.

    brawo, zgadłeś. masz u mnie piwo za iloraz inteligencji

  • 46. Data: 2005-06-30 21:39:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ja bym zaś rzekł, że nie chcą dostać po pupie i stracić możliwość
    > zastraszania swoich klientów rzekomymi "licencjami na używanie
    > programu". :(

    Jestem tego samego zdania.

  • 47. Data: 2005-07-01 09:13:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > brawo, zgadłeś. masz u mnie piwo za iloraz inteligencji

    czy to nie przypadkiem Ty swpom inales w watku o kontrolerach o szacunku do
    rozmowcy?

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 48. Data: 2005-07-01 11:10:09
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2005 13:30:28 +0200, badzio napisał(a):

    > 1) Arek wysmial zalozenie ze warunkiem legalnosci oprogramowania moze
    > byc uzywanie odpowiedniego sprzetu

    I słusznie - jeśli rozpatrujemy pod kątem ustawy o ochronie praw autorskich
    (czy jak ją tam zwali). Kupiony OEM _nie jest_ nielegalną kopią - i już :)

    Jedyne co może się dziać to pozew od producenta programu - że naruszasz
    warunki jego licencji. Pozew na drodze cywilnej.

    Tu się odnosi to samo co powyżej.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 49. Data: 2005-07-01 11:14:24
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2005 09:46:02 -0500, witek napisał(a):
    > sprzedać możesz.

    > Czyli po prostu kupił od ciebie płytkę, bo może np. on też taki skaner
    > ma tylko mu sie płytka zgubiła.
    > Prawa do używania tego oprogramowania w ten sposób nie nabędzie.

    Co nie znaczy że np. przy akcji "dzieńdobrypolicjakontrolaoprogramowania"
    pójdzie siedzieć/płacić. Jedynie może się spodziewać (bardzo wątpliwe) pozwu
    od producenta oprogramowania.

    Pozdrawiam,

  • 50. Data: 2005-07-01 15:16:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R... wrote:

    > czy to nie przypadkiem Ty swpom inales w watku o kontrolerach o szacunku do
    > rozmowcy?

    buzdygan się do tej grupy nie zalicza.