  • Data: 2008-06-08 10:43:42
    Temat: Sprzedaz mieszkania i podatek.
    Od: "Michal" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak sie dobrze orientuje gdy kupie meiszkanie i sprzedam je przed uplywem 5
    lat musze zaplacic 20 % podatku czy tak jest?Jezeli tak to dlaczego trzeba
    placic panstwu za to ze kupie i sprzedam moje mieszkanie?Czyz nie jest to
    jawne zlodziejstwo?Rozumialbym gdybym sprzedawal pare mieszkan w ciagu roku
    z duzym zyskiem ale gdy chce sprzedac gdyz nie potrzebuje wiecej mieszkania
    dla moich celow lub sie przeprowadzam i trzeba sprzedac mieszkanie?Jezeli
    bede co roku zmienial mieszkanie ale nie zamelduje sie gdyz bede w nim spal
    tylkopare miesiacu a niewolno miec dwoch adresow zameldownia to co roku
    trzeba zaplaci panstu np. 20 000 zl?Przeciez to zlodziejstwo.Zdaje sie ze od
    niedawna wyjatkiem jest gdy osoba jest byla zameldowana w tym mieszkaniu nie
    musi placic podatku.Poniewaz ja nie moglem byc zameldowany gdyz przebywalem
    zagranica musze zaplacic haracz .Dlaczego za kare ze nie bylem zameldowany
    musze zaplacic a inny tylko dlatego ze mial swistek o zameldowaniu nie musi
    bulic panstwo tysiecy zlotych?Nie jest to nierowne obywateli traktowanie i
    niezgodne z konstytucja?