  • 1. Data: 2004-02-24 11:24:15
    Temat: Sprzedaz dzialki budowlanej a wspolnota majatkowa...
    Od: "andrew" <a...@o...pl>

    ...mam taki problem - mianowicie jestem wlascicielem dzialki budowlanej
    ktora zakupilem przed zawarciem zwiazku malzenskiego. Po zawarciu zwiazku
    malzenskiego prowaedzilem na niej jeszcze jakies drobne prace - typu
    malowanie fundamentow ale nic ponadto - obecnie jestem w trakcie trwania
    sprawy rozwodowej. Pytanie brzmi - czy moge sprzedac te dzialke bez zgody
    mojego wspolmalzonka?

    Z powazaniem

  • 2. Data: 2004-02-24 11:52:31
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    andrew wrote:

> [...]
    > sprawy rozwodowej. Pytanie brzmi - czy moge sprzedac te dzialke bez zgody

    Jesli nie rozszerzyles wspolnoty majatkowej na owa dzialke...

    to oczywiscie sprzedac mozesz.. i nawet kupic inna nieruchomosc za to
    mozesz
    "na wasnosc" odrebna.

    Boguslaw