eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca Allegro nie chce się wywiązać, twierdząc że niska cena była przez pomyłkę. › Sprzedawca Allegro nie chce się wywiązać, twierdząc że niska cena była przez pomyłkę.
  • Data: 2016-03-18 07:30:34
    Temat: Sprzedawca Allegro nie chce się wywiązać, twierdząc że niska cena była przez pomyłkę.
    Od: "p...@o...pl" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Chciałbym zapytać do jakiej Instytucji powinienem się zwrócić o pomoc?
    Jakie czynności powinienem wykonać (byłbym wdzięczny w punktach).

    Z góry dziękuję za informację i pozdrawiam - Piotr.

    ------------

    Kupiłem przedmiot w cenie 329+10 (przesyłka) zł na tej aukcji:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=6049524669

    Sprzedający zwrócił mi pieniądze i pisze, że przedmiot jest wart 680 zł.
    Sprzedającym jest firma. Tłumaczą, że był błąd w aukcji.
    Potem proponowano mi podwyższenie ceny z 330 zł na 530.

    Ja zaproponowałem, że w tej cenie chciałbym 3 dodatkowe baterie
    oraz ładowarkę. Nasze negocjacje utknęły i już 2 dzień brak odzewu.

    Stąd też moje wcześniejsze pytania:

    Do kogo zgłosić mój problem?
    Wstępnie myślę o PIH, UOKIK, Rzeczniku Praw Konsumenta (?)

    Co po kolei i w jaki sposób wykonać?
    Wydaje mi się, że powinienem naszą korespondencję mail'ową
    wydrukować i wysłać do którejś z tych Instytucji,
    z kopią na adres domowy tej Firmy Sprzedającej (?)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1