  • 1. Data: 2009-12-04 16:17:56
    Temat: Sprzedam spodnie Gore Fusion
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    Witajcie,

    Stalo sie - kupilem spodnie w nieco zlym rozmiarze, pozniej nie moglem
    sie zdecydowac, czy warto zatrzymac i zaczekac az schudne, w koncu
    minal miesiac w czasie ktorego moglem zwrocic, a ja zdecydowalem sie
    kupic rozmiar wieksze.

    Przez co mam na sprzedaz spodnie firmy Gore, model Fusion, kupiony
    poltora miesiaca temu, uzywany ok. 5 razy, w tym 3 razy w deszczu -
    sprawdzily sie wysmienicie. Nie sa uszkodzone w zadnym miejscu.

    Link do strony producenta: http://www.gorebikewear.co.uk/remote/Satellite/PROD_
    TFUSIP?landingid=1212722558049O

    Dolaczam dowod zakupu z wiggle.co.uk.

    Proponowana przeze mnie cena to 500 PLN. Pierwszy z brzegu link z
    google'a sprzedaje je za 670:

    http://www.zuchlinski-sklep.com.pl/index.php?product
    s=product&prod_id=391&PHPSESSID=744d120ce5c3876b8660
    115c6192bd7e

    Preferowany odbior osobisty w Wawie, ale oczywiscie moge wyslac
    paczka. Jesli ktos jest zainteresowany, to prosze o kontakt -
    frank.castle0407 malpa googlemail.com

    Marcepan

  • 2. Data: 2009-12-04 16:21:35
    Temat: Re: Sprzedam spodnie Gore Fusion