  • 1. Data: 2005-06-22 15:58:09
    Temat: Sprzedałem auto i ktoś uderzył - co dalej
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Witam.
    Sprzedałem auto i przyznaję, że dopiero teraz się dowiedziałem, że
    gdzieś mam się udać aby je wyrejestrować (ignorantia iuris nocet -
    wiem).
    Dwa tygodnie później ten co kupił spowodował wypadek/kolizję. Dziś
    dostałem takie coś:
    http://zrzut.neostrada.pl/pzu.jpg
    Co mi grozi i co teraz robić?
    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-06-22 16:30:15
    Temat: Re: Sprzedałem auto i ktoś uderzył - co dalej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    seba wrote:
> [...]
    > wiem).
    > Dwa tygodnie później ten co kupił spowodował wypadek/kolizję. Dziś

    Oj, prześlij im kopię umowy kupna-sprzedaży i niech spadają...

  • 3. Data: 2005-06-22 16:31:52
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Oj, prześlij im kopię umowy kupna-sprzedaży i niech spadają...

    Auto sprzedałem 29 maja. Mam 30 dni na wyrejestrowanie i zgłoszenie w
    PZU.
    Ktoś nade mną czuwa. Nie ma co.

  • 4. Data: 2005-06-22 16:40:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2005 17:58:09 +0200, seba wrote:
> [...]
    >wiem).
    >Dwa tygodnie później ten co kupił spowodował wypadek/kolizję. Dziś

    2 tygodnie to jeszcze sie miescisz w terminach.

    Odpisujesz podajac dane nabywcy i zapominasz o sprawie.

    J.

  • 5. Data: 2005-06-23 06:30:17
    Temat: Re: Sprzedałem auto i kto? uderzył - co dalej
    Od: "Bartloo" <bartloo@_wywal_to_o2.pl>

    > 2 tygodnie to jeszcze sie miescisz w terminach.
    > Odpisujesz podajac dane nabywcy i zapominasz o sprawie.
    > J.

    Po podpisaniu umowy kupna - sprzedazy pozbywasz sie problemu, tj na mocy tej
    umowy wina przechodzi na nowego uzytkownika auta, mimo ze jechal na Twojej
    polisie, to honoruja wszyscy ubezpieczyciele.

    Pozdr
    Bartloo